פורטל דיני עבודה

עורך דין דיני עבודה

מחפשים עורך דין דיני עבודה? משרד מעניק ייעוץ וייצוג משפטי לעובדים במגוון נושאים כולל תנאי העסקה (הלנת שכר, שעות נוספות, דמי הבראה, חופשה שנתית, דמי מחלה, תנאים סוציאליים ועוד), סיום יחסי עבודה (פיטורים/התפטרות, שימוע, הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורים), שוויון הזדמנויות בעבודה וכו'.

משרדנו מקפיד על מתן שירות אישי, הגון ומקצועי לכל לקוח, ללא קשר למורכבות התיק. אנו רואים בשביעות רצון הלקוח הצלחה של משרדנו ופועלים בהתאם להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורו.

מאמרים מובילים בתחום דיני עבודה שנכתבו ע"י משרדנו

חוזה עבודה

חוזה עבודה – הסכם עבודה והזכויות שלך חוזה עבודה הוא הסכם בין העובד למעביד, שמטרתו להגדיר

קרא עוד »

נושאים מובילים בדיני עבודה

ככל וחוזה העבודה היה לתקופה של לפחות שנה אז תהיה זכאי לקבל פיצוי פיטורין. כמו כן, ככל ותקופת ההעסקה עומדת בקריטריונים של ביטוח לאומי לקבלת דמי אבטלה תהיה זכאי גם לקבלת לדמי אבטלה.

זכותו של המעסיק להגביל עובד מלעבוד בהסכם מתחרה הינה בעייתית וכפופה לתנאים מסוימים כגון הגנה על סוד מסחרי ו/או על רשימת לקוחות וכיוצ"ב. כמו כן, על מנת שההגבלה תהיה חוקית היא צריכה להיעשות בצורה המינימאלית, המאוזנת והמידתית ביותר. יש לבחון כל מקרה לגופו ולבדוק עם במקרה הספציפי הגבלה כאמור של שנתיים הינה לגיטימית וחוקית.

המחוקק מנע מהמעביד לעשות דין לעצמו, ולהחליט מה חייב לו העובד ולנכות זאת מיידית. אם מעסיק סבור שהעובד צריך להשיב לו סך כספי עקב טעות, עליו להגיש תביעה או לטעון לקיזוז ולהוכיח את טענתו.

במקרים מסוימים הדבר אפשרי. בכל אופן, עובד חייב להשתכר בכל חודש לפחות את שכר המינימום, ככל וההכנסה מעמלות הינה מתחת לשכר המינימום החודשי חייב יהיה המעביד להשלים לאותו עובד את שכרו עד לגובה שכר המינימום החודשי

קישורים שימושיים לדיני עבודה