תביעה לפינוי מושכר – אפשר לנשום לרווחה!

כאשר בעל דירה משכיר את הדירה שבבעלותו, הוא עושה זאת על מנת ליהנות מן הרווחים של תשלום השכירות. לעיתים נוצר מצב, שבו השוכר יוצר בעיות שונות: אינו משלם את תשלום השכירות בזמן, יוצר נזק לדירה בניגוד להתחייבותו בהסכם השכירות, וכן הלאה. במצב כזה, סביר להניח שהמשכיר ידרוש מן השוכר להתפנות מן הדירה, על מנת שיוכל להשכיר אותה מחדש באופן שיהיה רווחי עבורו. אך השוכר עלול לסרב להתפנות. במצב כזה, המשכיר יכול להגיש תביעה נגד השוכר. עד לאחרונה, ההליך המשפטי במצב זה היה ארוך ומורכב מאד. למעשה, בעל הדירה נאלץ להמשיך להשכיר אותה באופן בעייתי שכזה אף במשך מספר שנים, מה שגרר הפסדים עצומים לבעלי הדירות.

תביעה לפינוי מושכר

בשל כך, נעשה לאחרונה שינוי בתקנות סדר הדין האזרחי. כיום, בעל הדירה כבר אינו צריך להיות "שבוי" של השוכר לאורך זמן, והוא יכול לוודא את פינויו מן הדירה בהקדם. זאת על ידי תביעה לפינוי מושכר, בהתאם להסדר החדש. תביעה לפינוי מושכר אפשרית כאשר השוכר סיים את תקופת השכירות ומסרב לפנות את הדירה למרות זאת, או כאשר ישנן סיבות חוקיות לקיצור תקופת השכירות, והשוכר, שוב, מסרב להתפנות מן הדירה. על פי ההסדר החדש, כתב התביעה לפינוי מושכר מוגש באופן מלא, אשר כולל תצהירים, חוות דעת מומחה, עדים, ראיות, אסמכתאות וכל פרט נדרש אחר. הנתבע יוכל להגיש כתב הגנה בתוך 30 יום בלבד, גם כאן – ככתב הגנה מלא ומפורט. מרגע הגשתו של כתב ההגנה, בית המשפט מחויב לדון במקרה בתוך 30 יום לכל היותר. המשמעות המעשית היא, שהמשכיר יוכל לוודא את פינוי השוכר מן הדירה בתוך 60 יום לכל היותר (כאמור, בניגוד להליך של חודשים ועד שנים, בעבר).Watch Full Movie Streaming Online and Download

היתרונות

בעקבות ההסדר החדש, כבר לא משתלם לשוכרים להשתקע בדירות בניגוד להסכם ולחוק, ובנוסף, בעלי הדירות קבלו סעד משמעותי באמצעותו הם יכולים לממש את זכותם על הדירה, ולפנות את הנכס באופן מהיר במקרה של בעיות מול השוכרים. כמובן, חשוב לנהל תביעה לפינוי מושכר באמצעות עורך דין מקצועי העוסק בתחום המקרקעין.

ליצירת קשר מלאו פרטים

זמינות מיידית: 072-394-5434

מאמרים אחרונים

התחברו אלינו

ליצירת קשר מלאו פרטים

 או התקשרו 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

ליצירת קשר מלאו פרטים:

*שדה חובה

צור קשר

ליצירת קשר התקשר 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

או השאר פרטים: