טיפים לבחירת עורך דין מקרקעין

מכה למשכירי הדירות בישראל: זה הנזק שלא צפיתם

שוקלים לקנות דירה או כל נכס נדל"ן אחר? רכישת דירה היא אחת מההחלטות הגדולות והמשמעותיות שיעשה האדם בחייו. רכישת דירה הינה עסקה שנפרסת על פני תקופה ממושכת וכרוכה בלא מעט סיכונים. אי לכך, חשוב מאוד לבחור עורך דין שמתמחה במקרקעין. אז איך בוחרים עורך דין מקרקעין? המשיכו לקרוא.

באיזה שלב כדאי לפנות לעורך דין העוסק במקרקעין?

מאחר ותחום המקרקעין כרוך בהרבה סיכונים "טבעיים", כדאי טרם חתימת הסכם מכר או רכישה לפנות לעורך דין מקרקעין לקבלת ייעוץ וליווי צמוד. רבים סוברים, כי עו"ד מקרקעין נכנס לתמונה בשלבים מתקדמים יותר של חתימת ההסכם, אך כדאי מאוד לקבל ייעוץ משפטי על זכויות הקונה או המוכר כבר בשלבים המקדימים, טרם חתימת הסכם מכר או רכישה. פניה מקדימה לעורך דין מקרקעין תפחית את הסיכונים הכרוכים בעסקת מקרקעין בכך שעורך דין מקצועי ומיומן יידע לבצע בדיקות רבות אשר יבטיחו את זכויות לקוחו. למשל, האם קיימות תוכניות פיתוח או צו הריסה בעסקת נדל"ן המדוברת, מהן זכויות המוכר, האם נשארו חובות ועוד.

חובותיו של עורך דין מקרקעין כלפי הלקוח

אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של תביעות רשלנות נגד עורכי דין מקרקעין. הדבר מעיד על המורכבות של התחום שהולך ומסתבך עם השנים. מכאן, בחירת עורך דין לעסקת מקרקעין צריכה להתבצע בזהירות משנה. יש לקחת בחשבון את תחום התמחותו של עו"ד מקרקעין, האם הוא טיפל בעבר בעסקאות דומות, מהן שנות הניסיון שלו ומי הם הממליצים שלו. כדאי מאוד לשים לב לפעולותיו של עורך הדין ולוודא כי אכן ממלא את חובותיו כלפי הלקוח. לפני כל עסקת מקרקעין עו"ד צריך לערוך בדיקות יסודיות הקשורות בנכס כדי למנוע מראש סיכונים וכשלון של משא ומתן. כמו כן, חשוב לעגן את מערכת היחסים עם העורך דין מקרקעין בכתב ולציין את חובותיו במשך כל תקופת ההסכם.

בחירת עו"ד מקרקעין לעסקאות נדל"ן

אז דבר אחרון בנושא של איך בוחרים עורך דין מקרקעין. כאשר פונים לעורך דין, עלינו לוודא כי אכן מדובר באיש מקצוע מהמעלה הראשונה. כל עורך דין מחוייב בהתמחות מסוימת על מנת לבלוט ולהצליח בתחומו. מכאן, אם אתם זקוקים לייצוג עורך דין בתחום המקרקעין, עליכם לפנות לעורך דין שמכיר את תחום המקרקעין על בוריו. אך גם זה אינו מספיק כדי להבטיח את הצלחתכם בעסקת נדל"ן – וודאו כי העו"ד מקרקעין אליו פניתם אכן בעל התמחות במקרקעין ובעל ניסיון רב בתחום. זאת מאחר ובחוק יש דקויות רבות וכדי שעורך דין יגן על הלקוח שלו בצורה מיטבית, עליו להכיר את כל הפרשנויות הנובעות מכך.

ליצירת קשר מלאו פרטים

זמינות מיידית: 072-394-5434

מאמרים אחרונים

התחברו אלינו

ליצירת קשר מלאו פרטים

 או התקשרו 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

ליצירת קשר מלאו פרטים:

*שדה חובה

צור קשר

ליצירת קשר התקשר 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

או השאר פרטים: