עורך דין ריטיינר לחברות ולעסקים

אנשי עסקים וחברות זקוקים לשירות משפטי לאורך זמן, מפעם לפעם או באופן קבוע. בשיטת התשלום הרגילה, עורך דין גובה תשלום בהתאם לשעות העבודה שהשקיע או לפי אחוזים, כאשר מדובר בתביעה כספית. כדאי לדעת שישנה שיטת תשלום אחרת, המשתלמת לשני הצדדים והיא תשלום בשיטה הידועה בכינוי ריטיינר לחברות ולעסקים.

מה זה ריטיינר?

משמעות הביטוי "ריטיינר" באנגלית היא תשלום חודשי קבוע בתעריף מוסכם מראש, שתמורתו נשמרת למשלם הזכות לקבל שירות בכל עת. שיטת תשלום זו מקובלת בתחומים שונים במשק, וקיימת גם בשוק השירותים המשפטיים, כמענה לצורך מהשטח.

ליווי משפטי שוטף

אנשי עסקים וחברות זקוקים פעמים רבות לייעוץ משפטי מתמשך ולשירותים משפטיים באופן שוטף, ולאו דווקא לייצוג משפטי בבית משפט. ההתקשרות של עורך דין ריטיינר לחברות ולעסקים מעמידה את עורך הדין לרשות הלקוח בהתאם לצורך ולפי דרישה, ומורידה את הצורך להתחיל להתחשבן על כל שעת עבודה.

למעשה, כל חברה וכל עסק זקוקים לשירותים משפטיים מעת לעת, לעיתים ברמה חודשית, ובחלק מהמקרים חברות משלמות משכורת ליועץ משפטי "אין-האוס", עובד של החברה לכל דבר ועניין. העסקת עורך דין בריטיינר לחברות ועסקים יכולה להחליף את העסקת היועץ המשפטי בחברה, בעלות נמוכה בצורה משמעותית.

היתרונות של עורך דין ריטיינר לחברות ולעסקים

העסקת עורך דין בריטיינר נושאת עימה יתרונות רבים עבור חברות ועסקים השונים:

  • ליווי משפטי רציף, קבוע ושוטף בכל נושא נדרש, המעניק שקט נפשי.
  • אפשרות להכניס לחישוב התקציב החודשי את הסכום שישולם לעורך דין מדי חודש.
  • אפשרות לשני הצדדים לקבוע את הסכום מראש בהתאם לצפי הצרכים.
  • שני הצדדים אינם צריכים לבזבז זמן על משא ומתן כספי על כל מתן שירות.
  • לאורך הזמן נוצרת היכרות מעמיקה בין עורך הדין ללקוח וצרכיו, מה שמאפשר לליווי המשפטי להיות מדויק יותר ומעמיק יותר מצד אחד, ומצד שני חוסך ללקוח את הזמן הנדרש להסביר לעורך דין חדש את הנתונים.

ריטיינר חודשי הוא כמו חיסון משפטי

העסקת עורך דין בריטיינר קבוע, דומה לקבלת סיוע קבוע מרופא המשפחה, וניתן לומר כי העסקת עורך דין ריטיינר לחברות ולעסקים היא כמו קבלת חיסון משפטי, המחזק את החברה או העסק ונותן להם אפשרות להתמודד עם כל עניין משפטי מיד כשהוא מתחיל, מנקודת חוזק וחוסן, ללא צורך להמתין ל"התפרצות המחלה" ועד לרגע שכבר אין ברירה והולכים לרופא. כלומר לעורך הדין.

כמובן שחשוב לוודא כי עורך הדין שאתם מעסיקים בריטיינר חודשי הוא אכן עורך דין המתמחה בתחום העסקי ויכול לתת לכם את המענה המשפטי שאתם זקוקים לו.

ליצירת קשר מלאו פרטים

 או התקשרו 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

ליצירת קשר מלאו פרטים:

*שדה חובה

צור קשר

ליצירת קשר התקשר 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

או השאר פרטים: