האם הדירה בנויה בהתאם לתקנים הנדרשים, או שיש בה ליקויים וכשלים שונים? פנו אל עורך דין ליקויי בניה בשביל לבדוק את העניין ולמצות את הזכויות שלכם.

רכשתם דירה? מזל טוב! זהו שלב משמעותי וחשוב בחיים האישיים שלכם, כמו גם בחיים הכלכליים. עבור מרבית האנשים רכישה של דירה היא אחת העסקאות הגדולות ביותר בחיים. מדובר בעלויות גדולות ובהוצאות עצומות. בעת הרכישה אולי הכול נראה נהדר ונוצץ, אבל חשוב שתהיו בטוחים שאתם מקבלים תמורה הולמת לסכומי הכסף הגדולים עליהם התחייבתם, ושתהיו בטוחים שאתם מקבלים את הדירה המושלמת שעונה על הציפיות שלכם.

אתם בוודאי לא מעוניינים לגלות עוד זמן מה ליקויים שונים בבניה או כשלים בדירה שלכם. בשביל להיות בטוחים שאתם נהנים מדירה הבנויה היטב, וללא ליקויי בניה – חשוב שתפנו אל חברה העוסקת בתחום בדק בית. לחברה זו יש מכשור מתקדם וכן בעלי מקצוע ממספר תחומים, והללו בודקים את המצב של הנכס ואת מערכותיו השונות, במטרה לאתר ליקויים שנעשו במהלך הבניה. במהלך הבדיקה ייבחנו המערכות השונות של הדירה ויאותרו מקרים של כשלים או ליקויי בניה. הממצאים יועלו על הכתב ואתם תקבלו את המידע המדויק באשר לבית שלכם.

אילו ליקויים עשויים להתגלות? פנו לעורך דין ליקויי בניה כדי שיכוון אתכם

אמנם גם אם לכם הכול נראה טוב ויפה – עשוי בעל מקצוע לגלות ליקויי בניה שונים. כשהדירה חדשה וטרם נעשה בה שימוש, לא ניכרים מחדלי הבניה שאולי מסתתרים לכם מעבר לפינה, אבל בעלי מקצוע יבחנו את הדירה לפי התקנים המחייבים ויאתרו ליקויים. בין היתר, יבדקו את חומרי הגלם ואת האיכות שלהם, יבחנו את האטימות של המבנה ואת היציבות ההנדסית שלו, יעקבו אחר עמידות הבניה ואיכות ביצוע השלבים השונים בה. יש מקרים רבים בהם מגלים אנשי מקצוע, כי האיטום אינו מספק או שגובה המעקות אינו בטיחותי למשל. במקרים כאלו יוכל הקונה למצות את הזכויות שלו מול הקבלן ולהגיש תביעה בגין ליקויי בניה, כאשר הקבלן יהיה חייב לפצות את הקונה בגין הליקויים הללו.

בשביל להגיש תביעה בשל ליקויי בניה – חשוב לפנות אל משרד עורכי דין בעל התמחות ספציפית בתחום זה – עורך דין ליקויי בניה, לו יש יכולת מוכחת וידע מקצועי בתחום. משרד כזה יוכל לכוון את הקונה לפעולה נכונה וחכמה מול הקבלן, ובכך לסייע להגיש תביעה בצורה נכונה שתוביל לקבלת סכומי פיצויים גבוהים ככל האפשר, שכן ככלות הכול הקבלן הוא איש מקצוע ואילו הלקוח אינו מכיר את התחום לעומקו. הקבלן עשוי למצוא את הדרך להתחמק מהתחייבויותיו ולספק מענה בלתי הולם לליקויים שיתגלו במבנה. אם חשוב לכם לקבל תמורה איכותית ותקינה, אם אינכם מוכנים לוותר על שלכם וחשוב לכם להיות בטוחים שהבית תקין ועומד בכל הדרישות כנדרש עליכם לפעול בעזרת אנשי מקצוע, להם יש את היכולת ואת הכלים להתמודד מול הקבלן ולנהל את המשא ומתן עבורכם. עורך דין מקצועי שייצג אתכם יוביל את המהלך בצורה מקצועית, ויסייע לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם, כך שהרכישה של הבית תתברר כעסקה מוצלחת – כזו שתהיו מרוצים ממנה לאורך שנים.

מעוניינים להגיש תביעה בגין ליקויי בניה? חשוב לפנות אל עורך דין ליקויי בניה שלו יכולת מוכחת בתחום, ואשר ייצג אתכם בצורה מקצועית ויוביל אתכם למיצוי מלוא זכויותיכם.  

ליצירת קשר מלאו פרטים

 או התקשרו 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

ליצירת קשר מלאו פרטים:

*שדה חובה

צור קשר

ליצירת קשר התקשר 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

או השאר פרטים: