עו"ד לענייני ירושה

עו"ד לענייני ירושה הינו בעל ניסיון רב, ידע משפטי מעמיק והתמחות בנושא ומציע ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי בכל הנושאים הקשורים לדיני ירושות וצוואות. חשוב לבחור רק עורך דין ירושה מקצועי המתמחה בנושא, כיוון שהתחום דינמי ומחייב ניסיון עשיר. עו"ד און איל ינקו הוא עורך דין ירושה וצוואות העוסק בכל הנושאים הקשורים באופן ישיר או עקיף לענייני ירושה וצוואה. המשרד שלנו עוסק בין השאר בתיקים מורכבים ומאתגרים הכוללים נושאים והיבטים כמו מיסוי ירושה, ניהול עיזבון, הסתלקות יורשים, פסילת צוואות, הגשת התנגדות לפסילת צוואה ועוד.

מה תפקידו של עו"ד לענייני ירושה?

עו"ד לענייני ירושה און איל ינקו מתמחה בתחום המורכב של ענייני ירושה, צוואות וניהול עיזבון. עליו לשלוט בדיני ירושה, צוואות ועיזבון על מנת לספק ייעוץ משפטי מקיף ללקוחותיו. כמו כן עליו לעקוב אחרי התפתחויות ושינויים בתחום, להעניק ייעוץ משפטי מעמיק הכולל היבטי מיסוי והיבטים רלוונטיים נוספים לתחום, לרבות מקרקעין.

עו"ד לענייני ירושה מציע מעטפת שירותים רחבה ומקיפה הכוללת בין השאר:

  • הגשת בקשה לצו ירושה לרשם לענייני ירושות
  • עריכת הסכמים להסתלקות יורשים
  • הגשת התנגדות לצו ירושה
  • עריכת כל סוגי הצוואות המותרות בחוק הישראלי
  • הגשת בקשה לצו קיום צוואה וניהול תיקים להתנגדות למתן הצו
  • הגנה משפטית על זכויות היורשים על פי דין
  • תכנון צוואה
  • צוואה הדדית
  • ניהול וחלוקת עיזבון, לרבות הסתלקות מעיזבון

מה נחשב כענייני ירושה?

חוק הירושה קובע את זהות היורשים על פי דין ואת הדרך לחלוקת העיזבון שהותיר אחריו המנוח. כאשר אדם נפטר אך לא הותיר אחריו צוואה, היורשים נדרשים לפנות לרשם לענייני ירושה כדי להוציא צו ירושה. הצו נועד להצהיר מי היורשים, הוא אינו עוסק בחלוקת הרכוש. בחוק הירושה נקבעו שלושה ענפים עיקריים להגדרת היורשים על פי דין, כאשר בהיעדר יורשים למנוח תוכל המדינה לרשת את עיזבון המנוח.

כדי להצהיר על היורשים, עורך דין ירושה מגיש בקשה מטעם אחד היורשים או כולם. הבקשה המסודרת מוגשת לרשם לענייני ירושה, כאשר עליו לפרסם מודעה בעיתונות היומית וברשומות, ובהיעדר ערעור הוא מוציא צו ירושה המפרט את סדר היורשים על פי דין, זאת לאחר שבדק האם המנוח הותיר אחריו צוואה.

במידה והמנוח השאיר צוואה מחלקים את רכושו על פי רצונו, כל עוד הצוואה חוקית ואין בה פגמים. ניתן לערער על קיום הצוואה בבית המשפט לענייני משפחה, אך מומלץ לעשות זאת רק בעזרת עורך דין ירושה מנוסה ומקצועי.

מדוע כדאי לערוך צוואה?

החוק בישראל מאפשר לכל אדם כשיר בעיני החוק לכתוב את צוואתו. קיימות מספר אפשרויות לעריכת צוואה, לדוגמה צוואה בפני עדים, בפני רשות, בכתב ובעל פה. כתיבת צוואה מאפשרת לאדם להורות כיצד יחולק רכושו לאחר מותו. חשוב לערוך צוואה בעזרת עו"ד לענייני ירושה וצוואה כדי להסדיר את חלוקת העיזבון ולמנוע סכסוכים קשים ומורכבים בין היורשים. יש לערוך ולכתוב את הצוואה על פי התנאים שנקבעו בחוק כדי להימנע מפסילתה.

חשוב לדעת כי עורך דין ירושה מסייע ללקוח לכתוב צוואה חוקית ועניינית, תוך התחשבות ברצונו של האדם ותוך ייעוץ משפטי בנושאים כמו היבטי מיסוי, הוראות שליטה, התניות ופיקוח, והוספת הוראות אופרטיביות למקרים שונים, לדוגמה יורש אחר יורש.

בחירת עו"ד לענייני ירושה

כאשר מחפשים עו"ד לענייני ירושה אין להתפשר על מקצועיות וניסיון. משרדנו מוביל את התחום ומספק מענה מקצועי וסיוע משפטי מקיף בנושא הירושות והצוואות, כמו גם בענייני ניהול עיזבונות ותחומים רלוונטיים נוספים. כעו"ד מקצועי ובעל ותק בענייני ירושה אני מציע ללקוחות סיוע משפטי חשוב ומסייע ליורשים לגשר על פערים ולהימנע מסכסוכים ארוכים ומתישים.

ליצירת קשר מלאו פרטים

זמינות מיידית: 072-394-5434

מאמרים אחרונים

התחברו אלינו

ליצירת קשר מלאו פרטים

 או התקשרו 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

ליצירת קשר מלאו פרטים:

*שדה חובה

צור קשר

ליצירת קשר התקשר 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

או השאר פרטים: