עורך דין גירושין ומשפחה

טיפים לבחירת עורך דין לענייני גירושין ומשפחה

לבחירת עו"ד גירושין יכולה להיות השפעה גורלית על חייכם. בשונה מהתחומים האחרים, עורך דין משפחה מטפל בדיני נפשות ובנושאים רגישים, כגון: גירושין, ירושה, חלוקת רכוש, צוואות, משמורת ילדים, דמי מזונות, תביעת כתובה ועוד. על כן, לא מומלץ להקל ראש בבחירת עורך הדין המקצועי והמתאים ביותר עבורכם. על מה כדאי להקפיד בעת בחירת עורך דין לענייני משפחה?

עורך דין מומחה בתחום המשפחה

אין תחליף למומחיות. פנו לעו"ד בעל מומחיות בגירושין ומשפחה. הניסיון והמומחיות בתחום מקנים לעורך הדין יתרון הכרחי וחשוב אשר יכולים להכריע את גורל התיק. כבר בשלבים המקדימים פנו לעורך דין גירושין  ומשפחה, משום שהוא מודע לכל ההשלכות ובקיא בחוקים הקשורים לתחום הספציפי של גירושין, והוא יוכל לתת לכם את המענה הטוב ביותר לפי מצבכם.

התמחות בגישור גירושין

גירושין אף פעם אינו תהליך פשוט, עם זאת לדרך בה מתגרשים יש השפעה משמעותית על חייכם העתידיים. מהסיבה הזאת בדיוק, כדאי לכם לבחור עו"ד משפחה מגשר מאחר והוא יוכל לספק שירותי גישור הן עבור זוגות שהחליטו להתגרש ומעוניינים לעשות כן בהסכמה מחוץ לכותלי בית המשפט, והן עבור הזוגות שנמצאים בעיצומו של הליך הגירושין ומעוניינים לסיים אותו בהסכם. עורך דין גירושין ידע לגשר ולהתפשר על מחלוקות פחות מהותיות, לרכך את הצד השני, לסגת מתי שצריך ולהתפשר מתי שאפשר.

מחיר גבוה לא בהכרח מעיד על טיבו של עורך הדין

פנייה לעורך דין גירושין "הכי יקר" לא בהכרח מבטיחה השגת תוצאות מיטביות עבורכם. אולי עורך דין משפחה מהמשרד הגדול ילווה אתכם לדיונים ותקבלו ממנו ייעוץ, אך את "עבודת השטח" יעשה עו"ד גירושין זוטר או עו"ד מתמחה. במקרה זה, לעורך דין מהמשרד המתמחה בתחום המשפחה יתרון משמעותי מאחר והוא מלווה את הלקוח החל מפגישת הייעוץ ועד סוף ההליך ולוקח על עצמו אחריות לדיונים וכלל החומרים העובדתיים.

נאמנות ומסירות

אם העו"ד גירושין מציג לכם תמונה ורודה ומפזר הבטחות בומבסטיות, זה צריך להדליק לכם נורה אדומה. עורך דין לענייני גירושין צריך לפעול בנאמנות ובמסירות והוא לא יכול להבטיח תוצאה סופית כלשהי אלא רק השערה על סמך הניסיון שלו ובהתאם לנסיבות המקרה. עליו להיות מודע לסיכונים ולסיכויים של התיק.

שכר טרחה

לפני שרצים לשכור את שירותיו של עו"ד גירושין ומשפחה כדאי לבדוק ולהשוות מחירים. אל תמנעו מעצמכם פניה לעורך דין גירושין הנכון ביותר עבורכם בגלל המחיר. לעיתים "הזול ביותר" עלול להפוך ל"יקר ביותר", בייחוד במצב כמו החלפת עורך הדין במהלך ההליך. בדקו את הסכם שכר הטרחה ושאלו את עורך הדין אילו הוצאות הוא לא כולל, כדי שלא תופתעו בעתיד להיחשף לתשלומים שלא ציפיתם להם.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף בנושא בית משפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני, פנו לעו"ד און איל ינקו, מומחה לתחום גירושין ודיני משפחה: 03-6888829

ליצירת קשר מלאו פרטים

זמינות מיידית: 072-394-5434

מאמרים אחרונים

התחברו אלינו

ליצירת קשר מלאו פרטים

 או התקשרו 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

ליצירת קשר מלאו פרטים:

*שדה חובה

צור קשר

ליצירת קשר התקשר 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

או השאר פרטים: