ליקויי בנייה – שיפוץ שהופסק באמצע

שמחנו שהלקוחה שלנו לא הפכה לעוד מקרה של שיפוץ שלא נגמר, ללא שיפוי, נטול סעדים ונטול יכולת להתקדם בשגרת החיים.

באותו עניין הלקוחה שלנו, נציגות הבית המשותף, התקשרה עם קבלן עבודות שיפוץ לצורך חידוש הבניין.

לאחר שהלקוחה שילמה לקבלן את מלוא התשלום השני בגין השיפוץ, שעמד על סך של 30% מכל התמורה בגין העסקה הודיע הקבלן שאין לו מספיק כסף כדי לקנות צבע וחומרי בניה לצורך המשך השיפוץ בבניין, ולכן הוא נזקק לכסף כבר בשלב מוקדם זה, עוד בטרם ביצוע מחצית מהעבודה על ידו.

בנוסף, הקבלן לא הנפיק לנציגות הבית משותף את מלוא החשבוניות בגין התשלומים שנמסרו לו, ביצע רק חלק קטן מעבודות השיפוץ וחלק גדול מהעבודות שכן בוצעו, בוצעו באופן רשלני תוך גרימת נזק כבד לבעלי הדירות.

מאוחר יותר התגלה שלפחות לשלושה דיירים בבניין התגלה שיש רטיבות בידרה, הנובעת ככל הנראה מחורים שנוצרו על ידי הקבלן, בכדי לתפוס את הפיגומים הנדרשים לצורך ביצוע השיפוץ בבניין, ולא טופלו כראוי על ידו לאחר הסרת הפיגומים.

לאור הליקויים הרבים בעבודתו של הקבלן, החליטה הנציגות להזמין בעל מקצוע אשר הינו בקיא בתחום השיפוצים שנתן חוות דעתו בנוגע לביצוע עבודות השיפוץ שבוצעו עד למועד ביקורו, הליקויים הקיימים בעבודות השיפוץ שבוצעו, וביצוע התיקונים הנדרשים על ידי הקבלן. אולם, הקבלן בשלו לא תיקן דבר.

בית המשפט קיבל את עמדתנו המשפטית למחוק את כתב הגנתו של הקבלן בשל התנהלותו בהליך בתביעה שהגשנו וליתן נגדו פסק דין בהיעדר הגנה. במסגרת פסק הדין קבע בית המשפט כי על הנתבע לשלם ללקוחה שלנו סך של יותר מ-100,000 ₪ כפיצוי על הנזקים והוצאות.

לפרטים נוספים: ת"א 1591-04-15 נציגות הבית המשותף ברח' זמנהוף נתניה נ' שמעון בוחבוט, ניתן ביום 31.10.21016 על ידי כב' השופטת גלית אובי שרעבי.

 

ליצירת קשר מלאו פרטים

זמינות מיידית: 072-394-5434

עוד הצלחות המשרד

התחברו אלינו

ליצירת קשר מלאו פרטים

 או התקשרו 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

ליצירת קשר מלאו פרטים:

*שדה חובה

צור קשר

ליצירת קשר התקשר 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

או השאר פרטים: