סכסוך מול נציגות הבית המשותף

גם אתם נתקלתם בוועד בית שלא מוכן לשאת בהוצאות של נזקים לדירתכם בגלל ליקויים ברכוש המשותף? גם אתם הייתם צריכים לרדוף אחר הנציגים ולא קיבלתם כל מענה ענייני?

במקרה של לקוח שלנו הגשנו תביעה נגד נציגות הבית המשותף בשל נזקי רטיבות מאסיבית לדירתו שנבעו מהרכוש המשותף.

גם לאחר הגשת כתב התביעה וועד הבית בחר להתעלם ולא להגיב ולהגיש כתב הגנה. מיד ביקשנו שינתן פסק דין בהעדר הגנה וכך היה.

אולם, דווקא לאחר מתן פסק הדין, הוועד החליט להתעורר והגיש כתב הגנה מפורט ואפילו חוות דעת שלפיה, מקור הנזקים בדירת הלקוח שלנו אינו נובע מהרכוש המשותף ואף בחר להאשים את הלקוח בטענות נוספות ושונות.

המפקחת על המקרקעין קיבלה את עמדתנו לפיה, התעלמות הוועד לאורך כל התקופה מצדיקה את השארת פסק הדין שניתן ללא הגנה בין היתר בגלל שהצלחנו להוכיח, כי הוועד קיבל את כתב התביעה והפניות הרבות שנעשו בעניין על אף ניסיונו להיתלות על תירוצים שנציגי הוועד היו חולים בקורונה.

בנוסף, המפקחת על המקרקעין קיבלה גם את עמדתנו בעניין חוות הדעת שצורפה לכתב ההגנה שהיא רצופה בסברות שאין זה מקומו של המומחה להחליט אותן, היא אינה מקצועית וכי כל טענות הוועד כנגד הלקוח שלנו היו צריכות להטען בערכאה המתאימה לכך.

המפקחת פסקה, כי על הוועד לבצע את מלוא התיקונים ואף פסקה לטובת הלקוח שלנו פיצויים.

לפרטים נוספים: תיק מס' 5/1000/2020 אלכס פלוסטיאנו ואח' נ' נציגות הבית המשותף ברח' מבוא דוד 5 רמת גן, ניתן ביום 10.5.2021 ע"י כב' המקפחת הבכירה על המקרקעין דגנית קציר – ברין.

 

ליצירת קשר מלאו פרטים

זמינות מיידית: 072-394-5434

עוד הצלחות המשרד

התחברו אלינו

ליצירת קשר מלאו פרטים

 או התקשרו 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

ליצירת קשר מלאו פרטים:

*שדה חובה

צור קשר

ליצירת קשר התקשר 072-394-5434

מענה תוך זמן קצר

או השאר פרטים: